środa, 7 maja 2014

Seriale #16

 


Nadal tu jestem i wiem
o wszystkim -A
 Witajcie! Troche późno, ale jak tam po majówce? Ja nawet dobrze. No dobra wracam do tematu. Dzisiaj opowiem troszkę o moich ulubionych serialach. No więc zaczynam
1. Pretty Little LiarsTak tak wiele blogerek i vlogerek o tym teraz mówi bo to takie swag i wgl..
Ja na początku pierwszy odcinek obejżałam tak naprawde z ciekawości, nie wiedziałam o czym to i czego się spodziewać. Bardzo się wciągnęłam i w ciągu miesiąca nadrobiłam cztery sezony.
Nie myślcie, że ograniczyłam się tylko do serialu, o nie! Zaczęłam również czytać nie dawno książkę a jest ich aż 13 [why ?-.-] i jeszcze kilka  dod., które nie są w bibliotekach i chce je kupić.
Dla tych, którzy nie są wtajemniczeni;
Ogólnie to wszystko kręci sie wokół czwórki najlepszych przyjaciółek z mają sekretami, których boją się powiedzieć. Dwa lata wcześniej zaginęła ich najlepsza przyjaciółka i najpopularniejsza dziewczyna w szkole Alison DiLaurentis. Kiedy wszystkich życia wracają po dwuletnim oczekiwaniu na powrót koleżanki do normy, ciało Ali zostaje znalezione. Dziewczyny zaczynają dostawać sms'y od osoby podpisującej się -A. Ta osoba zna ich najskrytsze sekrety nawet te, które powiedziały TYLKO ALISON.
Ps jeżeli chcecie również przeczytać książkę od razu mówię że się spoooro różni!!!
















2. Vampire DiariesZaczęłam to
oglądać kiedy nie miałam co robić gdy skończyłam pll. Na początku troche zniechęcał mnie wątek wampirów,ale ciekawość wzięła górę i prosze już jestem w połowie 2sezonu ;p  Cóż tu wiele mówić. Chyba jedyne co to powtórka z historii tylko, że główna bohaterka Elena nie jest wampirem.Za to jest  doppelgänger Petrovej.[jakaś tam pierwotna] Zmierza sie z wielona sprzeciwnościami losu lecz mimo to jest ze swoim ukochanym Stefanem Salvatore. Jednocześnie kocha ją Damon brat Stefana, który w głębi jest naprawde uczuciowym i ,,ludzkim,, wampirem, ale za wszelką cene próbuje się ich wyzbyć. Hmmm co jeszcze... dużo krwi, wilkołaki, i czary . Okey nie będe wam spoilerować. Najlepiej sami obejrzyjcie.













3. Skins -pierwsza generacja[kumpele]Dlaczego pierwsza generacja???
Ponieważ jakoś 3i4 seria nie jest tak super jak 1i2.
No więc jest to o nastolatkach jak to zazwyczaj bywa. Waidomo ćpają, piją i imprezują całymi nocami przy okazji się ,,uczą,,.
Moim zdaniem Cassie jest najfajniejszą postacią. Mimo iż boryka się z zaburzeniami odżywiania, czyli potrafi nie jeść np. 2tygodnie.Jest naprawde otwartą, miłą i przyjemną osobą.


 Zapewne myśleliście, że pojawi sie jakiś polski serial. Hehe nie. Moim zdaniem polscy producenci i reżyserowie nie mają wyobraźni zazwyczaj wszystko jest przereklamowane i sztuczne. O nie skłamałam jedynym serialem polskim który oglądam od czasu do czasu jest ,,Na wspólnej,, tak to jest normalny serial.


A jakie są wasze ulubione seriale ?
Co sądzicie o polskich serialach ?

3 komentarze:

  1. Nie lubie nic z tego. Wolę Merlina, Friends-ów, Top Gear, House'a, Sherlock'a itd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o polskie seriale to tylko Rodzinka.pl
    a zagraniczne to
    Pretty Little Liars, Teen Wolf, Baby Daddy - te 3 seriale polecam jak najbardziej. Jeśli chodzi o The Vampire Diaries oglądam, ale nudne to już jest....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja narazie Pamiętniki wampirów ,,zaczynam,, i jest ta tym etapie spoko...

      Usuń