niedziela, 1 czerwca 2014

Berlin #17

to jest ten pomnik
No część przedwczoraj wróciłam z [już dawniej wspomnianej] wycieczki do Berlina-Tropical Island. Było naprawde super nie dość, że bardzo tanio to było mnóstwo atrakcji... jedyny błąd to termin bo akurat trafiliśmy na święto i sklepy były pozamykane oprócz kilku. A
jakie atrakcje hmm: brama Branderburska, wyspa muzeów, muzeum techniki i motoryzacji, mur berliński, pomnik dla zmarłych żydów, i wiele innych można by wymieniać i wymieniać...




#TeamPLL [przy murze berlińskim]





wyspa muzeów
Nasz hotel był bardzo ładny jak na wycieczkę szkolną.. Ja wraz z koleżankami miałyśmy mieć 4osobowy pokój i przez to dostałyśmy pokój z dwoma łóżkami małżeńskimi ;p Około 22.40 miałyśmy bitwe na poduszki i tak sie smiałyśmy że aż pani z końca korytarza do nas przyszła.. Jako jedyna w pokoju nie spałam i nie miałam co rb więc posprzątałam wszystko i przyszykowałam sie już na kolejny dzień do Tropical Island wyrobiłam sie z tym wszystkim w ok. 1,5godz czymi mniej-więcej 3nad ranem byłam spakowana posprzątane było i zdąrzyłam pomalować Asię ♥
W drugim dniu po półtora godzinie byliśmy na miejscu. Sprawy organizacyjne itp. oczywiście jako jedyna dostałam kuczyk na samym końcu szatni czyli 4109 a reszta wycieczki miała tysiąc coś -.- taa...
Pare razy szukałyśmy się wszystkie po całej ,,wyspie,, bo miałyśmy sie trzymać razem ale i tak było spoko ... co by tu... a gdy tylko byliśmy w autobusie cały czas rozmawiałam z #TeamPLL o kolejnym sezonie i książkach kłóciłyśmy sie i mówiłyśmy co sądzimy o danych osobach i NAJWAŻNIEJSZE
KTO JEST -A??
około 23 byliśmy na miejscu.. wszystko ogólnie po drodze do domu opowiedziałam rodzicom i poszłam spać...
Rozmawiałam z kierowcą i planujemy jechać w przyszłym roku do Paryża albo gdzieś do Hiszpanii. Jeszcze nie możemy się zdecydować. Tylko że nie na 2/3 dni tylko może na 4/5 !!!
Wspaniała wycieczka ♥
zdj robione na płyciźnie ;p
Pozdrowienia dla Izy ♥♥♥










Możecie zobaczyć inne zdjęcia z tej wycieczki na
http://zollly.blogspot.com/2014/06/berlin.html

2 komentarze:

  1. A odpisać nie ma komu ;-;
    Do Barcy jedźcie za rok, zabiorę się z wami :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały blog :)
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń