wtorek, 25 lutego 2014

Letnie stylizacje do szkoły #3


Coraz cieplej. Już tylko myslimy o wakacjach. O opalaniu, plaży, morzu.
A co jeżeli w upały macie zakaz noszenia krótkich spodenek do szkoły?
Co zrobić z tym fantem?
Oto kilka ciekawych pomysłów, na typowo upałowe dni w szkole. Jeżeli wiecie,że krótkie spodenki nie przejdą może spróbujcie ze spódniczkami i sukienkami. U mnie w podstawówce to działało. Kiedy nauczycielka widziała spodenki do połowy uda to odrazu jakaś uwaga, a jeżeli była to spódniczka przechodziła obojętnie. Stworzyłam trzy stylizacje z tą samą spódniczką i wybierzcie , która jest najlepsza, albo którą byście założyły do szkoły. Zrobiłam rózwnież stylizacje z sukienkami. W tym bardziej chodzi mi o to, która jest wg Was najbardziej stosowna do szkoły?
 Mimo tego, że w szkole do której chodze jest zakaz krótkich spodenek, to jednak się ciesze. Gdyż w niektórych szkołach trzeba nosić mundurki, a to według mnie jest to coś okropnego. Przecież przez to jak się ubieramy wyrażamy siebie swoje JA .

Jaka jest Wasza opinia ?

5 komentarzy:

  1. W stylizacjach ze spódniczką najfajniejszy zestaw wydaje się 1. ale do szkoły założyłabym 2.
    Co do sukienek, to wybrałaś strasznie przepiękne wszystkie trzy i mam dylemat. Najodpowiedniejszą wydaje się ta 1. ale reszte też raczej bym założyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwwwwwww Śliczne wszystkieee <3
    Obserwacjia za obserwację?
    Zapraszam oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są fajne..U nas w szkole jakoś nie krzyczą na spodenki :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń