niedziela, 2 marca 2014

Ferie ,,zimowe,, ? #4



wyczyny siostry na orliku
Właśnie w tym tygodniu w moim województwie kończymy ferie. Zaczeliśmy je akutrat w dniu Walentynek i kończymy na początek marca. Muszę przyznać, że dawno tak miło i CIEPŁO nie spędziłam ,,zimowej,, przerwy w nauce. Tak w skrócie mniej więcej opisze co robiłam.
No więc to w pierwszym tygodniu we Wtorek miałam projekt w szkole, taki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Mieli do nas przyjść bankowcy. Niestety się rozchorowali a nikt nas o tym nie poinformował. Za to był to taki dzień gier. Trwał on od 9 do 11. 
To zdjęcie uważam za jedne z lepszych
 W środę pojechałam z moją babcią, dziadkiem i siostrą do Kudowy-Zdrój, a następnie do Polanicy.Było mega. Karmiłam kaczki wraz z siostrą. Porobiłam jej masę zdjęć. Wiele osób w tym ja, twierdzą, że ona jest bardzo fotogeniczna.Chociaż czasami ma takie dni kiedy ,,boi się obiektywu,,. Z czwartku na piątek spałam własnie u przyjaciółki.
W piątek wieczorem miałam z rodzicami i siostrą jechać do niemiec na weekend ale niestety nie pojechaliśmy. Cały poniedziałek leniuchowałam. Spałam do 13godz., i jedyne co zrobiłam potem to było pójście na orlik. Wtorek..hmm.. cały spędziłam na chodzeniu po mieście i nad Odrę z przyjaciółką.
A tu my.. ;p
A wy jak spędziliście te ferie ?
 Fantastycznie się z nią bawiłam. Jeszcze parę razy poszłyśmy na boisko do mnie do szkoły, gdzie spotkałyśmy kolegów z klasy za czasów podstawówki. Cała środa upłynęła mi dość szybko, gdyż wraz z siostrą i mamą robiłyśmy faworki... MNIAM...na czwartek. [ Coś sądze,że przytyłam w tym roku bardzo].
Moje ferie dobiegły końca i nawet nie wiem kiedy to się stało. Za niedługo będzie Wielkanoc i kolejne jakieś ferie i WAKACJE♥
A to se właśnie koledzy.

4 komentarze:

  1. Mnie czekają jeszcze egzaminy gimnazjalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powodzenia ;) Na pewno Ci się uda wszystko napisać :)

      Usuń
  2. Ja niestety już kilka tygodni temu skończyłam ferie ;) Ale za niedługo wakacje... :)
    anotherlifeofinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń