poniedziałek, 10 marca 2014

Parę słów o ulubionych książkach... #6


Hej, prychodze do Was z nowym postem mianowicie książkami jakie zapamiętam i przeczytałam je nie raz. No to zaczynamy.
 
Tytuł: Zapomniałam, że cię kocham
Autor: Gabrielle Zevin
Ksiązkę dostałam dwa lata temu, od mojego wujka na urodziny. Muszę przyznać że na początku przeraziłam się grubością ksiązki. Jednak ciekawość dała za wygraną. Po pierwszych wóch rozdziałach bardzo się wciągnęłam.
Ogólnie książka opowiada o Naomi..
Jest dobrze uczącej się i wysportowanej nastolatce, która straciła pamięć. Nie pamięta swojego chłopaka, ani przyjciela. Poznaje siebie. I to jest w tej książce fascynujące. Naprawde warto przeczytać.
Tytuł: Duma i uprzedzenie
Autor: Jane Austen
Fantastyczny romans historyczny. Można się pogubić w nazwiskach ,ale to pikuś. Książka jest o rodzinie Bennetów i dwóch kawalerach. Z racji iż w rodzinie Bennetów jest pięć córek, a ich rodzina nie jest dość zamożna , postanawiają wydać je za mąż z panów Bingley'a i Darcy'ego. Ogólnie wiele osób mi ją odradzało, z różnych przyczyn lecz mi samej się spodobała.
Tytuł; Theodore Bonne młody prawnik
Autor:John Grisham
Jest to pierwsza część z dwóch , z serii o Theodorze Bonne. Główny bohater to zafascynowany prawem, sądem itp. Sam w przyszłości chce zostać prawnikiem. Jego rodzice i przyjaciele są nimi. Książka jest fascynyjąca. Pełna zwrotów akcji i niespodziewanych ,, gości,,. Jeżeli lubicie książki z nutką kryminału naprawde polecam :)
Jeszcze na zakończenie powiem że mam zamiar przeczytać Dotyk Juli , a także Zaklinacz czasu. Podobno są super.

A jakie są Wasze ulubione książki?
Czytaliście którąś z nich?

1 komentarz:

  1. Przeczytaj sobie jeszcze raz i zobacz ile błędów masz :)
    A ogółem fajne książki, 1 chyba najlepsza.

    OdpowiedzUsuń