niedziela, 23 marca 2014

Pierwszy dzień wiosny #8

Hej, w piątek był Dzień Wagarowicza ,czyli Pierwszy dzień astronomicznej wiosny. Patrząc na parę tygodni wstecz to można strwierdzić, że daaawno się zaczęła. Dzień wagarowicza - trzeba uciec, ale wybiłam sobie tę myśl z głowy i tego nie zrobiłam. Za to super spędziłam czas na ,,zawodach,, międzyklasowych. Początek nie był wymarzony,ale w trzeciej konkutrencji remisowaliśmy z klasą 1d.[ja jestem 1c]. Było naprawde super. Jednymi z lepszych konkurencji było: ciągniecie dziewczyn na kocach, przeciąganie liny, rysowanie Marzanny, kręcenie hula-hop tylko chłopcy, i kilka innych. Większość zdjęc zrobiła moja przyjaciółka Iza.[Pozdrowienia] Wrzucam parę zdjęć. Nie tylko mojej drużyny.


 Ten dzień naprawde był jednym z lepszych, który spędziłam z klasą. Napewno lepiej wiemy jak mamy rozkładać siły i grać taktycznie. Mimo że wiele osób uciekło, to nawet nie wiedzą co stracili.
 Jako nagrodą dla wszystkich był dyplom ale także jabłko i w trakcie konkurencji, każda osoba z drużyny dostała picie.

A wy co robiliście w Dzień wagarowicza?
Przyznawać sie kto uciekł ;D

  Do następnego ;*
Laski z klasy

4 komentarze:

  1. Wiosna wkońcu :) fajny blog, życzę powodzenia i dziękuję za miłą ocenę mojego bloga na którego zapraszam inne osoby http://sart-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zawody to świetny pomysł na zajęcie uczniów ^^
    Ja miałam turniej siatkówki :3
    http://jagodowyxsen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już niestety za stara jestem na dzień wagarowicza :C

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://tematyczniekosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też międzyklasowe zawody, ale w siatę. Ja tylko obserwowałem.
    Zapraszam: www.odlegly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń