piątek, 28 marca 2014

Czy to zima czy to wiosna-Outfit #9


Cześć wszystkim jak tam mijają Wam ostatnie dni marca ?
U mnie pogoda w kratkę i za nic nigdy nie wiadomo, czy po południu będzie ciepło, czy lepiej wziąść rubszą kurtkę. Jednym słowem sezon ,,na cebulkę,, się zaczął.
Dzisiaj akurat w nocy padało i nie byłam pewna czy wziąć aparat czy nie w ostateczności wzięłam. Po szkole poszłam do parku, a przy okazji chwili spokoju kontynuowałam książkę z serii Słodkie Kłamstewka-Kłamczuchy. Oglądam serial a koleżanka przeczytała i mówi że serial a książka to dwie różne rzeczy. Pomijając ten temat gdy wróciłam do domu, było jeszcze dość pogodnie. Wyszłam na spacer z moim sąsiadem ,który poprosił mnie abym nie pisała o nim zbyt wiele..
Kiedy tak chodziliśmy bez celu wyciągnęłam z kieszeni kutki aparat i zrobiłam zdjęcie już zachodzącego słońca. Później szaleliśmy robiąc sb na zmiane zdjęcia- większość z nich to zasłonięte twarze- ale muszę powiedzieć że parę jset super. Nie wstawiam wszystkich, aby przydały się na kolejne posty.Zostawiam Wam prostą stylizację jest na słońce i na deszcz jak to się mówi. Sweter nie jest bardzo ciepły ale za to ma długie rękawy przez co go kocham. Kurteczka wspaniale dodaje kontrastuje się z resztą.
Do tego niebieskie trampki z ćwiekami z boku.
Moim zdaniem wszystko się dobrze komponuje.

sweterek-H&M ~spodnie-C&A~ kurteczka-nw naszyjnik-BF
A jak Wam mijają dni?
Ubieracie sie na tzw ,, cebulkę,, ?

3 komentarze:

  1. Szkoda, że ćwieki tak słabo widać ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj była piękna, słoneczna pogoda. :)

    Pozdrawiam,
    monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też w miarę ciepło. Słoneczko świeci. Może jest chłodno i trochę wieje, ale i tak wolę to niż mróz. :)

    OdpowiedzUsuń