sobota, 12 kwietnia 2014

hmm coś nowego ?





KLIK KLIK KLIK
Hej chcę Was dzisiaj poprosić o jedną przysługę. Wiem że mój blog jest bardziej livestyle'owy lecz coś mnie wzieło i napisałam maila do CHOIES. Tak ! Nie wiem jak ale napisałam.
KLIK
KLIK

No więc wybrałam dwie sukienki jedna bardziej sportowa i na co dzień lecz drugą na jakieś szczególniejsze okazje.
 Za nic nie wiedziałam co Wam jeszcze pięknego pokazać co akurat mi pasowało.
Wymyśliłam bluzki , niby takie oczywiste a jednak zupełnie inne.
Proszę WAS jedynie o kliknięcie w banner. Może
 po drodze za wędrujecie i wejdziecie w inne zakładki
 CHOIES.
Mam nadzieję, że post się tako jako podoba. Niestety nie mam

tymczasowo pomysłów ale może TY je masz i chciałabyś/chciał zobaczyć je na tym blogu.
klik


3 komentarze:

  1. Na czym polega wasza spółpraca i musiałaś do nich pisać po polsku czy po angielsku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniej więcej na tym że pozauje rzeczy od nich w ciągu miesiąca.
    W formularzu zgłoszeniowym jest takie miejsce gdzie możesz o cokolwiek zapytać albo coś innego napisać. Oczywiście wszystko po angielsku. Jeżeli miałabyś jakieś kłopoty z chęcią pomogę.

    OdpowiedzUsuń