niedziela, 6 kwietnia 2014

Nagłówek-podziękowania

Przepraszam musiałam :)
Jak widzicie zmieniłam nagłówek. Moim zdaniem lepiej pasuje do bloga. Stworzyła go dla mnie MARTA, której bardzo za to dziękuje. A przy okazji zapraszam na jej bloga. W razie potrzeby z nagłówkiem uśmiechnijcie się do Niej napewno Wam pomoże.
No więc pare słów o blogu od autorki
:,,"Mój blog piszę naglę, przez co można znaleźć na nim posty o różnorodnej temetyce. Zazwyczaj są to moje poglądy i moje opinie na różnie tematy, czasem pojawi sie jakaś recenzja, czasem stylizacja, a czasem nie pojawi się nic. Pomysły na notki wpadają do głowy w nocy, a przez to blog może wydawać się pisany w chaotyczny sposób.".
Ja na razie się z Wami żegnam lecz już zapraszam na kolejny post.
Co sądzicie o nagłówku ?

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny nagłówek, według mbie idealnie pasuje do tematyki bloga ;>
    napisze-nam-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny nagłówek ;)
    Zapraszam do siebie:
    http://najwazniejsze-w-zyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń